Bedste HR-system i Danmark!

Ifølge den seneste HR-brancherapport, ”HR Tech” som er udarbejdet af Supana er HR Manager Talent Solutions (nu Talentech) kåret som ’Bedste HR-system leverandør’.

”Hvis man fokuserer på størst tilfredshed hos kunderne, blandt 389 af Danmarks største danske virksomheder, er HR Manager Talent Solutions Danmarks bedste HR system Leverandør.”

Læs rapporten

Skærmbillede 2021-04-14 kl. 15.19.31

Det startede med et behov:

Stifterne Lars Christian Ringdal og Oddbjørn Elgstøen ejede tilbage i 2003 et headhunterfirma og synes, at der manglede brugervenlige HR-software løsninger til at understøtte deres processer. Derfor besluttede de sig for at udvikle unikke løsninger til HR- og rekrutteringsbranchen med visionen om at blive ’Nordens ledende HR leverandør’.

Brugerne i fokus:

Systemerne skulle udvikles med brugeren i fokus – og at de skulle skabe værdi for flere end HR, som f.eks. ledere, medarbejdere, rekrutteringsbureauer og andre relevante brugere i virksomhederne. Derved blev brugervenlighed og fleksibilitet fundamentet for udviklingen.

Løsningen skulle udvikles i takt med kunderne og markedet, hvorfor formen blev en cloudbaseret løsning, hvor alle kunder kan få gavn af nye funktionaliteter. Gennem 15 år har vi nu udviklet løsningen baseret på kunders ønsker og behov, og med vores kunder er vi stærke – og vi sætter pris på samarbejdet med dem.

”Vi har fundet en troværdig samarbejdspartner, som brænder for at skabe et moderne og brugervenlig HR-system, hvor vi kan få simplificeret vores HR-processer, leve op til persondataforordningen og samtidig få et hurtigt visuelt overblik over vores medarbejderdata”

Anders Mærsk, HR Manager, Albatros Travel

Bedste HR-system leverandør

Vi er selvfølgelig meget begejstrede for, at vi kan kalde os den bedste HR-system leverandør. Samtidigt er vi markedsledere inden for HR-software.

Best-HR-system-2018

ProIntel har ringet til Danmarks 384 største virksomheder og udført en undersøgelse. Her vandt vi en 1. plads sammenlignet med andre HR-system-leverandører…  Det betyder for os, at vi gør en forskel for HR-universet samt at vi har udviklet en platform, der skaber værdi for vores kunder.

Fra et iværksætterfirma …

Da HR Manager startede tilbage fra 15 år siden, indgik de første virksomheder en aftale med os, og de har været med os lige siden, hvilket vi er taknemmelige for.

Vi har udviklet vores samlede HR-platform og vækstet så hurtigt, at det har været svært at følge med vores vækst. Derfor har 2018 været et vigtigt år for os indtil videre. Vi har fået ny CTO, ny Support & Operations Manager og ny Key Account Manager. Samtidigt er vores CCO flyttet til Oslo for at strømline kommunikations-, salgs og marketingstiltag på tværs af vores landegrænser.

Næste skridt

Er du ikke sikker på, hvilket talent management system, der er det rette for dig?

Prøv vores gratis guide: Sådan vælger du det rette Talent Management System til din virksomhed.